Welkom op mijn blog

Translate

Callenge # 145

Hier mijn uitwerking van de challenge.


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ina en geinig met die kikker succes met de challenge groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig die leuke kikker en de papiertjes passen er perfect bij. Dat is echt een opkikkertje! Leuk gedaan.
    Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opkikker kaartje, lekker vrolijk. Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! wat een geinige kikker! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina