Welkom op mijn blog

Translate

Mooiste Kaart


                                         

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt weer .
    Wat een werk dat borduren het ziet er prachtig uit.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ina, ik mag niets zeggen natuurlijk ,maar het was de bedoeling dat je alleen hoekjes borduurde,ik hoop dat je mooie kaart toch mee mag doen,anders zou het sneu zijn je kaart is echt prachtig
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Ina, ja hopelijk heb je toch geluk, ik vind het mooi geborduurd...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt helemaal gelijk Ina ,ik ben duidelijk in de war sorry meisje,jij hebt het goed gedaan hoor,dit is voor een nieuwe designer,,, sorry voor het misverstand.lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina