Welkom op mijn blog

Translate

Hallo allemaal.

 Hallo allemaal hier is een berichtje op mijn blog die ik steeds leuker ga vinden.
Doe tegenwoordig veel meer op mijn blog. Wist niet dat het zo leuk was.
Kost ook wel veel tijd maar dat heb ik er graag voor over.
Zoveel verschillende blog maatjes die allemaal een eigen stijl hebben en hun eigen verhaal.
 Ik wil jullie laten weten dat ik de Christmas challenge # 48 heb gewonnen.
Ik ben zelf nog niet zo heel lang aan het stempel en het is dus
een hele verrassing dat ik de challenge heb gewonnen.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de gewonnen challenge, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je Ina dat je de challenge hebt gewonnen, van harte gefeliciteerd daar mee. Als het goed is heeft Cindy je een e-mail gestuurd.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super voor je Ina, gefeliciteerd en inderdaad bloggen is superleuk. Het kost inderdaad heel veel tijd, ben nu al vanaf 19.30 uur aan het reageren op de nieuwste kaartjes maar ik geniet er dan ook ontzettend van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina