Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve blog vrienden en volgers.

Zo eindelijk weer een berichtje van mij. Mijn man is weer thuis
en heeft het onderzoek gehad en 9 april krijgen wij de 
uitslag. Nu maar hopen dat het goed is.
Ik ga gauw weer wat neerzetten en bij jullie kijken
wat voor moois jullie hebben gemaakt.
Ben druk bezige met kado doosjes want wij hebben
eerdaags een klein feestje.
Ik zal er een erbij zetten als ze klaar zijn.
Krijgen de gasten als bedankje als ze weer naar huis gaan .
Feest is 14 april dus nog even tijd.
We vieren dat mijn man 70 jaar wordt en ik wordt 65
en inmiddels 45 jaar getrouwd.
Dus een feestje waard.


3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je man weer thuis is Ina, en nu maar duimen dat de uitslag goed is. Wat heb je je blog leuk gemaakt zo met dat lieve kuikentje, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina, wat een nare tijd dat afwachten op een uitslag,,,,,,,toch bijna een feestje 70 en 65 jaar,ja dat gaat gewoon door, ik ben benieuwd wat je aan het maken bent.
    Sterkte ik zal duimen voor je mannetje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn om te horen dat je man weer thuis is.
    Wat een feestjes in 1 maand tijd

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina