Welkom op mijn blog

Translate

Hallo allemaal.

Zo hier weer eens een bericht van mij.
 Ons feest was zeer geslaagd en wij hebben er enorm van genoten. 
Het weer was prachtig en onze gasten vonden de locatie geweldig. 
Mijn man heeft inmiddels de uitslag van de onderzoeken en gelukkig geen kanker.
 Er zit wel wat maar als dat springt dan moet hij komen en dan kunnen daar wat aan doen.
 Ben ook weer eens bezig geweest en hier zie je het resultaat.
Er zitten doosjes bij die wij hebben uitgedeeld op ons feest. 
Fijn dat jullie me blijven volgen ondanks dat ik wat minder op mijn blog was.







4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie geborduurde kaartjes Ina.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superfijn dat het feest helemaal geslaagd was Ina en hoe super is dat dat het gelukkig geen kanker is bij je man. Ik vind je kaartjes en creaties stuk voor stuk weer heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo blij om te lezen dat je man geen kanker heeft Ina, je weet ik worstel er zelf wel mee, héél langzaam klim ik uit die diepe put.
    Je hebt prachtige kaarten geborduurd, de uitdeel zakjes vind ik ook pracchtig gemaakt, ik blijf je volgen hoor, je komt vanzelf weer voorbij met iets moois.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina