Welkom op mijn blog

Translate

Bloemkaart

Zo dit is even de laatste kaart voor nu.

5 opmerkingen:

  1. Hallo
    Geloof dat ik even wat kaartjes heb gemist zitten erg mooie tussen .deze is ook weer prachtig geborduurd .
    Die doosjes zagen er ook erg leuk uit.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ina, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart heb je ook prachtig gemaakt Ina, héél mooi geborduurd, fijn weer iets van je te zien op je blog.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een mooie kaart!. Ik heb ook wat kaartjes gemist en heb dus gelijk 'bijgekeken'. Schitterende kaarten heb je gemaakt en hele mooie kleurencombinaties ook.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina