Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve volgers en bloggers.

Vanuit mijn vakantie adres in Drenthe hier even een berichtje. 
Gisteren zijn wij naar Dwingeloo geweest en hebben daar met de
burgemeester van gemeente De Wolden gesproken. 
Er was ook een raadslid vanuit het plaatsje Echten. 
Hier was een van de plaatsen waar het koningspaar zou komen.
Wij stonden voor bij het hek en hebben alles van heel dichtbij meegemaakt. 
Dit was een hele belevenis. 
Hier wat foto,s die we hebben genomen. Het was een heel mooie zonnige dag.
Hit is weer zo,n mooi moment om op terug te kijken.
Dit was 28 mei 2013 de 27 mei waren in Friesland waar we onverwachts waren uitnodig voor
een boot tochtje door een stukje Friesland. Van Bartleheim
naar Leeuwarden en weer terug. Prachtig weer en zie hoe onze hulphond
Lucy zit te genieten.










Is dat genieten of niet. Ondanks alles toch een heel blij mens.

4 opmerkingen:

  1. Hoi
    Ik had de foto,s al gezien op FB
    maar het zijn prachtige foto,s
    nog heel veel plezier, Vandaag hier alleen maar regen hoop dat het bij jullie beter is en anders gaat u toch aan het borduren ???

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto,s Ina, ik zie wel dat jullie genieten, wat een eer dat je de Koning en Koningin van dichtbij hebt gezien, nog een fijne tijd in Drenthe.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's heb je gemaakt, leuk voor jullie om ze van zo dichtbij te zien.
    Nog een fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw Ina wat geweldig dat je ze zo van dichtbij hebt kunnen zien en wat een schitterende foto's, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina