Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve volgers en bloggers

Zo ik ben weer lekker bezige geweest. Zit niet veel op mijn
blog het is vakantie tijd en dan heb je allemaal wel wat anderste doen.
Onze kleinzoon is geslaagd voor TTO VWO dat staat voor
tweetalige onderwijs op vwo niveau. We waren natuurlijk super trots.
Hier zijn weer de kaarten die ik gemaakt heb.
Zomaar kaart voor een vriendin die kanker heeft en het gaat niet goed.
Bloemenkaarten verjaardags envelop voor een
 andere die eind van de maand jarige is.





3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Zo u bent weer lekker bezig geweest mooie kaarten allemaal .
    Die geborduurde zijn ook weer erg mooi gemaakt .
    Fijne vakantie
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina, dit is alweer even geleden dat we wat kaarten van je hebben gezien.
    Deze zijn weer prachtig, de geborduurde zijn ook weer héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleinzoon, super dat die geslaagd is. Ik vind je kaarten weer prachtig Ina.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina