Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve volgers en bloggers.

Ik heb nu wat kerstkaarten gemaakt. Het moest er toch van komen.
Zet ze hieronder plus nog wat gewone kaarten.
De komende tijd ben ik wat minder op mijn blog want ik ga
samen met mijn man nog weg.
We hadden de laatste tijd heel veel op ons bordje
gekregen en er moeten nog wat behandelingen plaats vinden
dus we hadden zo iets van gaan eerst maar lekker genieten.
We hebben een aangepaste camper gehuurd en die halen we 
woensdagmiddag op en dan begint het avontuur.
Ben erg benieuwd want ik rijd de bus,
en die is 7 meter lang en ongeveer 3,5 meter breed.
Alles zit erin en ik rijd eerst naar Zeeland.
Als er wifi is op de camping dan probeer ik wel af en toe wat te 
schrijven.Jullie horen nog wel van me.
Zo ik wens iedereen die op vakantie gaat een hele
fijne vakantie en voor de thuisblijvers geniet van de 
mooie momenten.












4 opmerkingen:

  1. Heel veel prachtige kaarten laat je ons zien Ina, super. Ik wens je een hele fijne vakantie en probeer er een beetje van te genieten.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo

    Heerlijk weer even er uit gelijk hebben jullie .
    Prachtige kaarten ook weer .
    En mocht ik u niet meer zien .een hele fijne vakantie .
    Geniet ervan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina, veel mooie kaarten zie ik hier voorbij komen, de één is nog mooier dan de ander, wat ben jij goed met de Hobbydots, je geborduurde kaarten zijn ook prachtig.
    Wat lees ik nu????
    Ga jij die grote camper sturen?
    Meisje wat stoer, doe je wel voorzichtig, we willen je graag weer terug zien in blogland.
    Een héle fijne vakantie, lekker genieten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina