Welkom op mijn blog

Translate

Terug van vakantie

Hallo lieve volgers en bloggers hier weer eens een 
berichtje van mij. Wij zijn weer terug van onze vakantie avontuur.
3 juli zijn we vertrokken met een aangepaste camper
naar Zeeland. Daar hebben een nacht gestaan bij de vader van onze
schoonzoon.
De volgende dag ging de reis verder en nu naar Luxemburg naar
het plaatjes LaRocette. Prachtige natuur en een hele mooie omgeving.
Hadden een mooie camping met de voorziening die we nodig hadden.
De reis ging nog verder daar vandaan naar Schweich aan de Moesel.
Het weer was mooi en we hebben er van genoten. 
Daarna weer richting nederland we kwam in Limburg bij het plaatsje
Berg en Terblijt weer hele mooie voorziening nog wat in de omgeving getoert
en toen nog weer wat dichter bij huis gekomen in Renswoude
een groen camping. Wat hebben wij het getroffen met de mensen die we hebben ontmoet.
Allemaal even aardig en behulpzaam. Maandag 15 juli hebben we de camper weer terug gebracht
en ons avontuur was voorbij. Ik heb heel wat km gereden
en we hebben er samen van genoten. Hier wat foto,s van ons avontuur.










3 opmerkingen:

  1. Hallo Ina, wat ben jij een kanjer om zo'n camper te besturen, dat jullie hebben genoten dat is toch heerlijk, kunnen jullie er weer even tegen aan.
    Mooie foto's ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo

    Prachtige foto,s weer en ook heerlijk weer gehad .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten Ina, helemaal geweldig en wat een mooie foto's heb je geplaatst, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina