Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve bloggers en volgers

Zo na een heel druk weekend waarin we de verjaardagen vierde
van vrienden van ons. Hij werd 70 jaar en zij 65 jaar
 en de familie dag van mijn man
 nu weer even tijdvoor mijn blog. 
Verleden week weer even bezig geweest met
 kaarten maken zien jullie hier het resultaat.
De kaart met de 18 erop is voor onze kleindochter Elsa
die morgen alweer 18 jaar wordt. Een kaart
zat in een pakket die ik gekregen had met mijn verjaardag
maar die was zo simpel dat ik ze zelf maar
heb opgepimpt en een borduur kaart dat
blijft altijd leuk om te doen.



3 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met Elsa Ina, wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina
    Jullie kleindochter wordt alweer 18 jaar, mijn lieve kleine meisje in wording is nu bijna 5 maanden. nog 4 dan hoop ik mijn kleindochter vast te kunnen houden, Je kaarten zijn prachtig.
    Lieve groetjes. Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina