Welkom op mijn blog

Translate

Hallo allemaal

 Zo ben toch nog even bezig geweest. Gisteren en vandaag in
 het ziekenhuis gezeten met mijn man. Vanmiddag dacht ik 
nu eerst even ontspannen. Had een borduurkaart meegenomen
naar het ziekenhuis
en heb terwijl wij moesten wachten deze
kaart geborduurd en vanmiddag opgewerkt
Deze kaart heb ik in het weekend
gemaakt. Is van een workshop die in een
hobbywinkel werd gegeven en ik vond
het erg leuke kaart. Helaas kon ik niet en heb een 
pakketje meegenomen.De kaart thuis gemaakt
en dit is het resultaat. 




3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Ina. Ik hoop dat het goed gaat met je man. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina
    je kaarten zijn prachtig je hebt mooi geborduurd, dat je dat kan in een ziekenhuis borduren,goed van je, ik mag toch hopen dat het goed gaat met je man.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten zeg en ja zo kom je de tijd wel door als je moet wachten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina