Welkom op mijn blog

Translate

Fijne Zondag allemaal.

Aller eerst indereen die een reactie achter
liet bedankt daarvoor altijd leuk om te zien.
Gisteren waren in Hoek van Holland
daar was een 5 jarige lustrum
van Bulters & Mekke
de opleidings school van
onze hulphond. We had slecht en goed weer
en de honden konden lekker op
het strand uitrazen. Heerlijk om te zien.
Op de terugweg wat Stampin Up spullen
gehaald en vanmiddag aan de gang gegaan.
Dit is het geworden. Ik heb de stempel van Papillon Potpourri
gebruikt en die van de Flowershop.
Inkt kleuren zijn Summer Starfruit,Midnight Muse en 
Rasberry Ripple. 






5 opmerkingen:

  1. Hallo Ina
    Wat een schitterende kaart is dit, mooi met al die bloemen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt Ina, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gestempelde bloemenkaart Ina, mooi bij elkaar passende kleuren gekozen, en heel mooi gecombineerd. Petje af. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ina! Ook je vorige (tuinier) kaart is prachtig.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo
    Ik zie dat het gelukt is met de spulletjes ophalen .
    Mooie kleuren inkt zijn het .
    een prachtige kaart is het zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina