Welkom op mijn blog

Translate

Goedenavond

Hallo lieven volgers en bloggers. 
Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties
op mijn kaart die ik zondag had geplaatst.
Altijd leuk om te lezen.
Ben vanmiddag ook nog even bezige
geweest en heb weer een SU kaartje 
gemaakt.
De stempel die ik gebruikt heb is
Flower Shop en de kleur inkt
Midnight Muse heb ook een stempel gebruikt
van See you later en de kleine
vlinderpons van SU. Het hartje van de bloem
zit een plakparel op en op het lijfje
van de vlinder 2 kleine plakparels.Papier is
ook van SU behalve het scrappapier is van
een ander merk.


3 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaart Ina!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw deze is ook weer erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige CAS-kaart Ina, helemaal geweldig en een schitterende kleur blauw gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina