Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve volgers en bloggers.

Goedemiddag allemaal ik heb niet stil gezeten hoor
maar had een vraag van iemand om 10 rouwkaarten
te maken. Die zet ik er niet op heb nu
weer wat anders gedaan. Vintage kaarten gemaakt
en geborduurd.
Zet nu even de vintage kaarten erop en morgen
misschien als ik tijd heb de geborduurde kaart.
Krijgen morgen ook visite dus helemaal
zeker ben ik niet. 
Wat hebben we prachtig weer op Konings dag.
         Ga zo nog even kijken hier in het dorp.
Veel plezier allemaal.





4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Leuk zijn deze kaartjes weer .
    Vooral de easelkaart is erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina
    Dat is niet zo,n leuk karwei, rouwkaarten maken, gelukkig heb je ook weer prachtige gewone kaarten gemaakt, dat klinkt oneerbiedig, maar zo bedoel ik het niet hoor.
    ik ben nu al benieuwd naar je geborduurde kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende vintagekaarten Ina, ik vind ze stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina, prachtige vintage kaarten heb je gemaakt. Beide heel anders maar wel heel mooi. Ook prachtige afbeeldingen en kleuren gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina