Welkom op mijn blog

Translate

Kaart voor vrienden

Hallo lieve volgers en bloggers.
Hier weer even een berichtje van mij.
Ben paar dagen weg geweest en
we hadden prachtig weer.
Lekker genoten van het zonnetje
en terrasje.
Thuis gekomen gauw aan de slag
vrienden van ons zijn 50 jaar
getrouwd en daar heb ik
deze kaart voor gemaakt.
Iemand heeft voor mij
de kaart uit gestanst want die
stans heb ik zelf niet.
Heb haar papier gegeven dus dat was
wel luxe. De bloem is van SU
Flowershop en de kleine vlinder is ook van
SU de kleuren zijn
Crisp Cantaloupe
en Coastal Caana van SU



3 opmerkingen:

  1. O ja hij is echt super leuk geworden .
    En ja nou zie ik wat het is leuk hoor.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ina, heel erg mooi gemaakt voor de 50 jarige. Is toch een mijlpaal he!!!! Je koeien kaartje hier onder vind ik geweldig grappig, keigaaaaaaf!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Het embellisment op de petit petal is ook prachtig, alsof hij ervoor gemaakt is! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina