Welkom op mijn blog

Translate

Trouw kaart

Goedemiddag lieve volgers en bloggers.
Allemaal weer bedankt voor de leuke reacties
op mijn vintage kaarten.
Nu weer wat anders heb weer geborduurd.
Gisteren had ik het te druk morgens hadden we
visite van onze petekind met haar kinderen.
2 jongens en een meisje dan heb je je handen vol.
Was heel gezellig en dan vliegt de tijd.
Nu even een beetje tijd zo op de fiets
boodschappen doen kom net van een 
vergadering van de Seniorenraad waar ik in zit.
Dit is de kaart die ik gemaakt heb voor onze
andere petekind die gaat 20 juni trouwen

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart weer .
    Die katjes zijn ook zo leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie huwelijkskaart Ina. Ook het borduurwerk is prachtig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kaartje Ina, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina