Welkom op mijn blog

Translate

Hallo vloggers en bloggers

Goedemiddag allemaal ik wil iedereen bedanken 
voor de reactie op mijn kaart. Ben vrijdag een middag
bij een workshop geweest van SU
en heb verschillende technieken geleerd.
Wat zijn da mooi spullen en kleuren
die ze gebruiken. Kreeg en een op een
workshop en dat is wel super want
je kan alles vragen en gebruiken wat je wil.
 Top gewoon een middag die zo voorbij was.
Ik heb 3 kaarten gemaakt waarvan ik er een
mag laten zien. De andere 2 gebruiken ze voor 
een groeps workshop maar ik kan dan niet. 
Na 10 mei krijgen jullie de andere 2 kaarten 
te zien.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Ina, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina