Welkom op mijn blog

Translate

Terug van vakantie

Zo lieve bloggers en volgers ik ben weer terug
van de vakantie en heb niet stil gezeten.
Het weer de eerste week was pet
dus ik ben daar lekker bezige geweest met kaarten maken.
De tweede week was beter en konden we
lekker buiten zitten en genieten van het zonnetje.
Hier en daar een terrasje en lekker wandelen.
In totaal heb ik 13 kaarten gemaakt waar ik er nu 2
van neerzet en de komende dagen
volgt de rest anders wordt het te veel te gelijk.
Het zijn 2 dotskaarten geworden.


4 opmerkingen:

  1. Twee DOTjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina
    Fijn dat je er weer bent, mooie kaartjes heb je gedot, ben benieuwd naar de andere.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk bezig geweest met de dots op je vakantie zie ik.
    Prachtig hoor!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina