Welkom op mijn blog

Translate

Dots met borduren

Hallo lieve volgers en bloggers. Wat is het
heerlijk weer en ik hoop dat jullie er ook allemaal van genieten.
Iedereen wens ik alvast een heel prettige weekend toe,
en bedankt voor de lieve reacties op mijn laatste kaart.
Af gelopen dagen druk geweest met een nieuwe blog.
en dat heeft wel even geduurd. Ben sinds een paar
dagen demostrtrice van Stampin Up en heb
vandaag mijn eerste pakket binnen gekregen.
Op deze blog komen nu alleen nog kaarten
met borduur, dots 3D etc maar geen Stampin Up kaarten meer.
Die vinden jullie straks op mijn nieuwe blog. 
Heb niet stil gezeten en toch nog kaarten gemaakt.
Ik plaats er nu een en als het morgen te heet wordt
zal ik er weer een plaatsen.

6 opmerkingen:

  1. LEUK LEUK GEFELICITEERD .
    En dit is ook weer een prachtige kaart.
    Succes
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie combi, leuke kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina
    Prachtig zo met de dots, mooi geborduurd, een héle mooie kaart.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ina, en veel succes met je nieuwe blog. Deze kaart is prachtig gemaakt hoor, en voor die dots moet je toch wel een heel scherp oog hebben. Toppie!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ina, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina