Welkom op mijn blog

Translate

Hallo lieve volgers en bloggers

Goedemiddag allemaal ga vanmiddag weer
lekker knutselen en ben de afgelopen druk bezige geweest
met een SU project voor onze petekind die gaat trouwen
a.s. vrijdag.
Onze hond Lucy is ziek ze heeft blaasontstekking en
heeft echt moeite met plassen. Zielig hoor.
Jullie hadden nog wat kaarten tegoed die ik 
in de vakantie had gemaakt. Zal de komende dagen
wat minder kijken naar jullie blogs omdat
ik het nu best druk heb.
Hier is er weer een kaartje.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige borduurkaart en heel leuk het boerinnetje op de fiets. Superkaart!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan, Ina!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ina, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina