Welkom op mijn blog

Translate

Mannenkaart

Hallo lieve bloggers en volgers.
Eerst wil ik Ineke van harte welkom heten leuk dat je mijn blog volgt.
Iedereen die een reactie achter liet op mijn blog bedankt
voor die leuke reacties. Altijd leuk om te zien.
Vanmiddag ga ik samen met een vriendin
brainstormen voor de Doedagen waar wij 
vrijwilliger zijn voor de kinderen van 6 tot 12 jaar.
We hebben wat ideetjes die we gaan uitwerken.
Zo ben zelf ook weer bezige geweest met
een borduurkaart. Het is een mannenkaart geworden.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Leuk weer .
    prachtig geborduurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Ina, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart Ina, het borduurtje staat er prachtig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina