Welkom op mijn blog

Translate

Beterschapkaart

Goedemiddag volgers en bloggers. Eerst wil ik iedereen
bedanken voor hun lieve reactie op mijn kaart.
Ik wil ook mijn nieuwe volger van harte welkom heten. Renate
leuk dat je bent komen kijken.
Van de week bezige geweest met borduur kaarten want 
ik heb 2 vriendinnen die allebei borstkanker hebben.
Ik wil ze graag een kaartje sturen en vond
deze wel heel toepasselijk.
Deze kaart doet mee met de challenge # 9 van
http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/



8 opmerkingen:

  1. Hallo Ina
    Wat een prachtige beterschapskaart, mooi geborduurd, waarom laat je je kaart niet meedoen bij Ons borduurkaartenblog, daar is het thema alles mag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog Ina, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi borduurwerk weer, en de hoekjes zo mooi geponst!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina. wat een prachtige beterschapskaart. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie geborduurde beterschapskaart.
    bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Ina. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina