Welkom op mijn blog

Translate

KERSTKAART

Goedeavond volgers en bloggers.
Hier weer een berichtje van mij. Gelukkig
gaat het steeds beter en ik kan weer
wat meer lopen en dat vind ik erg fijn.
Zondag vierde een lieve vriendin van ons
haar 70ste verjaardag en dat vierde ze
in de Hortus in Utrecht. Wat is het daar mooi
midden tussen de snelwegen zo'n mooi park.
We hebben een rondleiding gehad en dat was geweldig.
Daarna lekker een lopend buffet dat heel goed
was verzorgd.
Ik heb vandaag een kerstkaart geborduurd
was er al aan begonnen en nu is die af.

3 opmerkingen:

  1. Zo zeg , heel mooi gemaakt!
    Fijn dat het beter met je gaat!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurwerkmet een lief plaatje!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina