Welkom op mijn blog

Translate

KERSTKAARTEN

Hallo lieve bloggers en volgers.
Jullie hebben al een tijdje niets van mij gehoord.
Ik ben heel druk met kerstkaarten en 
met Stampin Up. Heb mijn eerste workshop
gegeven en dat was best spaanend.
Het is allemaal goed gegaan en
de dames en heer gingen tevreden naar huis.
Vrijdagavond gaat ik naar een meeting van
Stampin Up en daar heb ik 32 Swaps
voor gemaakt.
Die zij nu klaar alleen nog mijn naamkaartje
dan is dat afgewerkt.
Heb dus niet stil gezeten en ook nog
andere kaarten gemaakt.
Zo hoop nu weer wat meer op 
mijn blog te zijn. Hier zijn de kaarten
die ik tussendoor heb gemaakt.




4 opmerkingen:

  1. 4 prachtige kaarten Ina. Schitterend borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die borduurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Wat een mooie kerstkaarten weer .
    Veel plezier vrijdagavond .
    Hoor vast nog wel hoe het was.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina