Welkom op mijn blog

Translate

CHALLEGE #14

Deze kaart doet mee met de 


5 opmerkingen:

  1. Leuk borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina
    Wat gezellig dat je met deze prachtige geborduurde kaart meedoet bij Ons borduurkartenblog, dank je wel/
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ina. Het gaat hopenlijk toch wel goed met je, want ik zie je nooit meer op mijn blog en ook heel erg weinig op je eigen blog!!! In elk geval een hele fijne jaarwisseling en een goed en gelukkig creatief 2015.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstborduurkaart, leuk patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ina. Wat een mooie kaart. Leuk borduurtje en het plaatje past er mooi bij. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina