Welkom op mijn blog

Translate

KAARTEN

Hallo lieve bloggers en volgers.
Jullie hebben weer een tijd niets van mijn gehoord.
Helaas ging het hier thuis in goed.
Wij hebben afgelopen dinsdag onze hulphond
Lucy laten inslapen. Ze was heel ziek geworden
en we konden niets meer voor haar doen.
Het verdriet is groot en het verlies voor
mijn man is heel erg. Het was echt een maatje
voor hem.
Ben nog steeds aan het borduren want
ik zit veel in het ziekenhuis met mijn man.
Dat wil nog niet zo.
Dit zijn de kaarten die ik pas heb
geborduurd.
Heb er veel meer gemaakt maar die zet ik nu niet 
allemaal op mijn blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina